Пн-Пт с 09:00 до 18:00,
Сб, Нед.- вихідний

Сервіс

Сервісне обслуговування зварювального устаткування і компресорної техніки.

Компанія Gradient перш за все дбає про своїх клієнтів! Для Вашої зручності ми створили широку мережу сервісних центрів по всій країні, основним завданням яких є забезпечення гарантійне та післягарантійне підтримки наших клієнтів. 

У разі несправностей в роботі зварювального обладнання просимо Вас звертатися в сервісний центр компанії Gradient.

Компанія Gradient гарантує справну роботу зварювальних апаратів за умови дотримання правил експлуатації, детально викладених в паспорті виробу для кожного апарату.

Перед здачею гарантійного обладнання в ремонт перевірте правильність заповнення гарантійного талона в паспорті виробу, і відправте його разом з несправним апаратом в сервісний центр компанії Gradient.

Увага! 

Гарантійний ремонт здійснюється при дотриманні наступних умов

1. Є в наявності чек і гарантійний талон із зазначенням в ньому заводського (серійного) номера виробу, дати продажу, підпису покупця, штампа торгового підприємства.

2. Надання несправного вироби в чистому вигляді.

3. Гарантійний ремонт проводиться тільки протягом терміну, зазначеного в гарантійному талоні. 

Гарантійне обслуговування не надається:

1. При неправильному і не чіткому заповненні гарантійного талона; на виріб, у якого не перебірливий або змінений серійний номер;

2. На наслідки і самостійна заміна деталей, розбирання, чищення і змащення вироби в гарантійний період (НЕ необхідних за інструкцією експлуатації), про що свідчить, наприклад: заломи на шліцьових частинах кріплення корпусних деталей;

3. На виріб, який експлуатувався з порушеннями інструкції по експлуатації або не за призначенням;

4. На пошкодження, дефекти, спричинені зовнішніми механічними діями, впливом агресивних засобів і високих температур або інших зовнішніх факторів, таких як дощ, сніг, підвищена вологість і ін.;

5. На несправності, викликані потраплянням у виріб сторонніх предметів, недбалим або поганим доглядом, що спричинило за собою вихід з ладу виробу;

6. На несправності, що виникли внаслідок перевантаження вироби, які спричинили за собою вихід з ладу виробу

7. На природний знос вироби та комплектуючих в результаті інтенсивного використання;

8. На такі види робіт, як регулювання, чистка, змащення та інший догляд, які стосуються технічного обслуговування вироби.

9. Предметом гарантії не є неповна комплектація вироби, яка могла бути виявлена при продажу вироби.

10.  Вихід з ладу деталей в результаті короткочасного блокування при роботі.

Гарантія дійсна тільки на території України. Гарантія не поширюється на вироби, які вивезені з України на територію інших країн і країн СНД.

Детальні умови сервісного обслуговування зварювального обладнання сервісним центром Gradient, можна дізнатися у нашого менеджера. 

КАРТА СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ:

icon_viber Viber