Пн-Пт с 09:00 до 18:00,
Сб, Нед.- вихідний

Гарантійні зобов'язання

Гарантійний термін експлуатації виробу становить 36 місяців з дня продажу кінцевому покупцеві


Після закінчення терміну служби необхідно провести технічне обслуговування кваліфікованими фахівцями в сервісній службі за рахунок власника, з видаленням продуктів зносу і пилу. Використання виробу після закінчення терміну служби допускається тільки в разі його відповідності вимогам безпеки даного керівництва. У разі якщо виріб не відповідає вимогам безпеки, його необхідно утилізувати. Виріб не відноситься до звичайних побутових відходів. У разі утилізації необхідно доставити його до місця прийому відповідних відходів.
Дефекти складання виробу, допущені з вини виробника, усуваються безкоштовно після проведення сервісним центром діагностики вироби.

Гарантійний ремонт здійснюється при дотриманні наступних умов:

1. Є в наявності товарний або касовий чек і гарантійний талон із зазначенням в ньому заводського (серійного) номера виробу, дати продажу, підпису покупця, штампа торгового підприємства.

2. Надання несправного вироби в чистому вигляді.

3. Гарантійний ремонт проводиться тільки протягом терміну, зазначеного в гарантійному талоні.

Гарантійне обслуговування не надається:

1. При неправильному і нечіткому заповненні гарантійного талона; на виріб, у якого не перебірливий або змінений серійний номер;

2. На наслідки і самостійна заміна деталей, розбирання, чищення і змащення вироби в гарантійний період (НЕ необхідних за інструкцією експлуатації), про що свідчить, наприклад: заломи на шліцьових частинах кріплення корпусних деталей;

3. На виріб, яке експлуатувалося з порушеннями інструкції по експлуатації або не за призначенням;

4. На пошкодження, дефекти, спричинені зовнішніми механічними діями, впливом агресивних засобів і високих температур або інших зовнішніх факторів, таких як дощ, сніг, підвищена вологість і ін .;

5. На несправності, викликані потраплянням у виріб сторонніх предметів, недбалим або поганим доглядом, що спричинило за собою вихід з ладу виробу;

6. На несправності, що виникли внаслідок перевантаження вироби, які спричинили за собою вихід з ладу виробу

7. На природний знос вироби та комплектуючих в результаті інтенсивного використання;

8. На такі види робіт, як регулювання, чистка, змащення та інший догляд, які стосуються технічного обслуговування виробу.

9. Предметом гарантії не є неповна комплектація вироби, яка могла бути виявлена при продажу вироби.

10. Вихід з ладу деталей в результаті короткочасного блокування при роботі.

Гаряча телефонна лінія сервісного центру:

0 800 332 798

 

icon_viber Viber